Reklamace

REKLAMACE

Vážení zákazníci, 

Jste pro nás na prvním místě a proto se snažíme vyřešit vaše požadavky co nejrychleji a nejlépe. Vše je o komunikaci a proto věříme, že se dají věci vyřešit ke spokojenosti obou stran.

Proto se na nás neváhejte kdykoliv obrátit na emailu: info@stihlonozka.cz nebo na telefonní lince +420 702 861 576

Co se stalo?

- dorazilo Vám zboží poškozené?

- zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje?

- dorazil Vám balík ale nebyl kompletní?

 

Žádný problém! vyplňte prosím reklamační formulář odstoupeni-od-smlouvy-formular (1) a také nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:

  • Celkový pohled na vnější obal
  • Detail obalu v místě poškození
  • Adresní PPL/Packeta etiketa
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Poškozené zboží
  • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu info@stihlonozka.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude následně kontaktovat.

Společně to vyřešíme :)