Reklamace
REKLAMACE
Vážení zákazníci,
Jste pro nás na prvním místě a proto se snažíme vyřešit vaše požadavky co nejrychleji a nejlépe. Vše je o komunikaci a proto věříme, že se dají věci vyřešit ke spokojenosti obou stran.
Proto se na nás neváhejte kdykoliv obrátit na emailu: info@stihlonozka.cz nebo na telefonní lince +420 702 861 576
Co se stalo?
- dorazilo Vám zboží poškozené?
- zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje?
- dorazil Vám balík ale nebyl kompletní?
Žádný problém! vyplňte prosím reklamační formulář odstoupeni-od-smlouvy-formular (1) a také nafoťte veškeré obalové materiály, vnitřní výplně a manipulační značky KŘEHKÉ A NEKLOPIT na kartonu:
- Celkový pohled na vnější obal
- Detail obalu v místě poškození
- Adresní PPL/Packeta etiketa
- Výplně a umístění zboží v balení
- Poškozené zboží
- Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)
Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu info@stihlonozka.cz, jinak nebude možné Vaši reklamaci řešit. Zachovejte prosím obal a vnitřní výplně pro sepsání zápisu o škodě pracovníkem PPL, který vás bude následně kontaktovat.
Společně to vyřešíme :)